Positioning

Positioning je základním konceptem v marketingu, který spočívá v definování místa, které vaše značka nebo produkt zaujímá v myšlenkách spotřebitelů ve srovnání s konkurencí. Je to proces, kterým určujete, jak chcete, aby byla vaše značka vnímána.

Je to klíčová část marketingové strategie, která následuje po segmentaci trhu a určení cílové skupiny. Nejprve rozdělíte trh na homogenní skupiny, poté vyberete zákazníka, kterému chcete prodávat, a následně definujete svou pozici na trhu.

Positioning může být také o tom, jak chcete, aby byla vaše značka vnímána. Například, pokud jste malá marketingová firma, která se specializuje na práci s malými a středními firmami, může být vaše pozice “osobní a důkladné přístup k marketingu pro malé a střední firmy”. Toto definuje, kdo jste a jak se lišíte od konkurence, a určuje, jaké očekávání mohou mít spotřebitelé vůči vaší značce. Vaše pozice na trhu je pak definována v mysli spotřebitelů.


–> Chcete marketing nebo se chcete dozvědět o PPC něco víc? Podívejte na naše služby, případně nám rovnou napište nebo zavolejte a domluvíme si společnou schůzku.

15 minutová konzultace ZDARMA!

Zarezervuj si úvodní schůzku online ještě dnes.