Najdi co hledáš pomocí CTRL + F

PPC

Často slýcháme ´´PPC reklama co to je´´ Tak jsme pro vás připravili krátké shrnutí.

 PPC reklama je typ online reklamy, při které inzerent platí za samotný klik na reklamu.

Jedná se o zkratku anglických slov Pay-Per-Click. PPC reklama v současnosti patří mezi nejvyužívanější formy reklamy na internetu. Při PPC kampani inzerent neplatí za samotné zobrazení inzerátu, sazby se účtují za každé kliknutí na něj.

PPC reklamu má na starosti většinou PPC správce, který zodpovídá za celý chod kampaní.

Reklamu můžeme vytvářet u mnoho poskytovatelů, ale mezi neznámější patří - Sklik, GoogleADS, BingADS, Facebook, TikTok, LinkedIn a další..

Zbožové srovnávače nebo také srovnávače cen, znožáky nebo cenové srovnávače. Za vším se schovává jedno a to samé.

Zbožové srovnávače fungují na principech aukce. U jednotlivých produktů zvyšujete nabídky cen za proklik, které soupeří s nabídkou konkurence a v případě úspěchu se produkt zobrazí na jedné z TOP pozic.

Zbožových srovnávačů je spousty ale zkusím pro ilustraci uvést ty nejznámější.

Srovnávač cen Heureka patří asi mezi ty úplně nejznámější další jsou třeba Zboží.cz, Glami, Favi, Biano, Google nákupy, Shopalike a mnoho dalších..

Určitě ano!

Výkonnostní kampaně hned na začátku můžeme rozdělit do několika kategorií/ strategií.

Náborové kampaně- Taková kampaň vám může přivést spoustu zájemců o pracovní pozice a to třeba i v oborech kde je velký problém takové zaměstnance najít. Jako jsou například IT speciality, řidiči kamionů, projektanti adalší.
Brandonové kampaně - Takové kampaně nejsou určeny pro přímí prodej, tedy takový ten tvrdý výkon.
PPC Brand kampaně především pomáhají seznámit vašeho potencionálního klienta z vaší značkou, zvětšit vaší důvěryhodnost a být co nejvíc vidět. Při správně vedených kampaních by taková strategie mohla projevit přibližně do 6 měsíců od zahájení kampaně. (Záleží ale na mnoho faktorech, jako jsou: rozložení a velikost rozpočtu, velikost firmy, propagační materiály a další)

Budování trhu - Zde se snažíte především ukazovat výhody produktů a vzbuzovat v lidech touhu a potřebu takové produkty chtít a potřebovat. Používá se zejména v případech kdy máte produkt který je novinka na trhu, nebo ho  moc lidí nezná.

Poptávky a kontakty  - Už se začínáme blížit trochu k výkonu. Neprodáváte sice produkt, ale pravděpodobně nabízíte nějakou službu a pomocí ppc reklamy můžete získat více poptávek, kontaktů a tím pádem více klientů. Konverzním cílem takové kampaně může být třeba: počet kliknutí na odeslaný formulář, volání, odeslaný email nebo třeba odběr newsletteru.

A mnoho dalších způsobů jak PPC kampaně využít!

To je bohužel častý omyl. Založením kampaní vše teprve začíná.
Je potřeba neustálá optimalizace a to úměrně k rozpočtu a velikosti ppc projektu.

Je taky důležité neustále zkoušet nové věci jako - strategie, změny rozpočtů, kreativ, testování produktů, feedů a mnoho ale opravdu mnoho dalšího.

Je to jako říct, že když chci nabrat svaly, koupím si jedny činky a budu furt cvičit stejně. Noo... to asi ne... Taky to tak není, je třeba měnit techniky, váhy a intenzitu. U PPC je stejné.

Nedá se říct přesná cena. Hodně záleží na strategii ppc kampaně, rozložení a velikost budgetu.
Takové všeobecně pravidlo je, že minimum pro funkční ppc kampaně je 9000Kč měsíčně.

Jsou ale výjimky, proto je vždy lepší každý případ individuálně probrat na společné schůzce.

Můžete například využít bezplatnou 15minutovou konzultaci.

Vaše spolupráce je určitě potřeba minimálně při začátku spolupráce. Bude potřeba například: Dodání grafických podkladů, Zpřístupnění Ads platforem, Společná produktová schůzka (kde si řekneme věci jako konkurenční výhody, varianty produktů a mnoho dalších), ...

Není to samozřejmě nutné, ale určitě je to přidaná hodnota pokud budete mít zájem se podílet i na samotním procesu. (spolutvorba textů, grafiky, forma komunikace, vaše nápady postřehy a mnoho dalšího)

Je to individuální, záleží na mnoha faktorech jako jsou třeba: velikost projektu, období (před vánoci, valentýnem,..), Počet platforem inzerce,...

Standardně jsme ale schopni do týdne od odsouhlasení nabídky začít inzerovat.

Nutné to rozhodně není.

Jsme sice Marketingová agentura ze severu Čech a určitě je někdy dobré se sejít osobně nad šálkem horké kávy a vše probrat. Rozhodně to ale neznamená že to bez toho nejde. Spousta našich klientů jsou z daleka a setkáváme se běžně online.

Pokud jste náš klient jsme furt na příjmu a není tak nutné kvůli každé maličkosti vyvolávat osobní schůzku. Určitě se ale přizpůsobíme tomu jak to vyhovuje vám.

Sociální sítě

Nemusíte mít strach, není toho nijak moc....

Na začátku naší spolupráce vám pošleme checklist abychom my ale ani vy na nic nezapomněly. Checklist obsahuje i video návody a postupy. S těmito návody dáte vše hravě dokupy. No a kdyby ne, jsme tu pro vás na telefonu a emailu furt k dispozici.

Mezi takové základy patří: Přístupy do účtů, produktový feed, brand manuál, vaše unikátní grafika a další...

Obávám se, že jako u každého produktu je to silně individuální. Záleží na mnoha faktorech. Velikost projektu,  rozpočtu, počet sociálních sítí případně placené reklamy.

Orientační cena je zhruba od 5.000kč (tak aby spolupráce měla smysl)

Je to ale opravdu orientační, pokud vás zajímá víc, nejlepší bude nám napsat a společně vymyslíme jakou cestou se dát.

Je i možnost využít individuálních konzultací nebo jednorázových auditů, které nejsou tak nákladné.

Rozhodně ano.

Když se podíváme na nějaké data:

- Uživatelé tráví jejich procházením v průměru 2,5 hodiny denně.

- Podle Statista Digital Market Outlook má počet měsíčních aktivních uživatelů sociálních sítí v Česku v roce 2022 dosáhnout 7,91 milionu.

Jsou to už opravdu enormní a zajímavé data. Dnes se už opravdu dá říct, že na sociálních sítích zastihneme skoro každého a to bez ohledu na věk.

Pokud ještě nejste na sociálních sítích, nebo nejste příliš aktivní. Nejlepší čas začít byl včera a další  je dnes. Je to obrovský potenciál pro opravdu každý bussines!

Umíme téměř všechny. Pravdou ale je, že se úplně nehrneme například do Twitteru. (našim klientů většinou nefunguje)

Každopádně mi to dělíme takto:


1. YouTube, Facebook a Instagram. Furt to jsou nejdůležitější sociální sítě kde se toho ´´zatím´´ děje nejvíc.


2. My se specializujeme  na trochu ´´exotičtější´´ sítě: TikTok a Pinterest
To jsou sítě, které nikdo moc nedělá a všichni je považují za malé a nezajímavé opak je ale pravdou. Je to místo kde je zatím malá konkurence, Nízké ceny placených reklam a to je opravdu super!


3. B2B a HR Sítě: LinkedIn Nevyplatí se každému, takže nasazujeme opravdu individuálně.


No a potom zbytek. Pokud tedy hledáte agenturu co vám bude spravovat například Snapchat, twittr nebo Whatcapp,.. doporučuji hledat dál, dost pravděpodobně nejsme ti praví... 😉

 

Záleží na formě spolupráce. Pokud chcete abychom vše zařídili za vás, uděláme to.

Určitě ale vždy oceňujeme když se klient podílí. Je to přeci jenom jeho firma a on zná své klienty ze všech nejlépe a většinou zase klienti znají jeho. Takže to je něco co může celému projektu ještě víc pomoci.

PPC Audity

Nemusíte mít strach, není toho nijak moc....

Na začátku naší spolupráce vám pošleme checklist abychom my ale ani vy na nic nezapomněly. Checklist obsahuje i video návody a postupy. S těmito návody dáte vše hravě dokupy. No a kdyby ne, jsme tu pro vás na telefonu a emailu furt k dispozici.

Mezi takové základy patří: Přístupy do účtů (všech ADS účtů), Informace o vašem businessu a rozpočtech, Důvod auditu a další...

Obávám se, že jako u každého produktu je to silně individuální. Záleží na mnoha faktorech. Velikost projektu,  rozpočtu, počet používaných platforem...

Cena začíná od 10.000kč 

V případě budoucí spolupráce umíme udělat i individuální cenu, nebo vstupní audit zdarma.

Je i možnost využít individuálních konzultací nebo jednorázových auditů, které nejsou tak nákladné.

Určitě se dá říci, že žádná kampaň není dokonalá a vždycky jde najít chybu, opomenutí nebo příležitost. Otázka je jen jak vážné to je. Každopádně, hlavním účelem auditu je:

1. Odhalení možných chyb vzniklých při dlouhodobé správě. Například v technickém nastavení.

2. Novinky jsou vždy trochu problém a to i pro experty. Tedy je potřeba překontrolovat jejich implementaci.

3. Všichni časem zapadneme do rutiny pokud děláme furt to samé, je proto důležitý pohled zvenčí, ideálně jinýma očima.

4. Hledání příležitostí pro zvýšení efektivity a úsporu nákladů.

5. Odhalení příležitostí pro zvýšení cílení a výkonu.

6. Refresch starých kampaní a optimalizací (vyloučená slova, vyzkoušené strategie,..)

7. Kontrola vynaloženého času při práci s kampaněmi. (i když to může být subjektivní)

PPC audit má smysl udělat prakticky vždy. Měl by se dělat pravidelně a to ideálně ročně. Pozor, ne jen když je problém, ale i když jste naprosto spokojeni z výkonem.

Nejvhodnější doba na audit je:

1.Problémy s výkoností. Když už si nevíte rady a výkon kampaní se furt zhoršuje ať děláte co děláte, je ideální čas na pohled zvenčí. 

2. Máte před sezónou?! Tak se rychle připravte a ujistěte se, že vaše kampaně budou v dobré formě.

3. Přebíráte kampaně po jiné agentuře nebo specialistovi. Možná vám něco zapomněly říct. To vás může stát dost peněz. Tak si radši vše prověřte.

Weby

Ano, určitě uděláme e-shop nebo web. Pokud už to bude větší projekt, který bychom kapacitně nezvládly, propojíme vás s naším spolupracujícím partnerem, který vám web zpracuje. Případně, jsme schopni toto zajistit jako prostředníci.

Je nutné říct, že weby nejsou našim hlavním oborem. Tedy ne, že bychom neuměli weby nebo e-shopy, ale jednoduše se zaměřujeme jiným směrem a je tak možné, že jednoduše nebudeme mít dostatečné kapacity a tak bychom mohli celý proces zbytečně zdržovat.

Pokud máte zájem o web nebo e-shop, neváhejte nás kontaktovat a vše spolu individuálně projdeme.


Ano, určit. Zajistíme vám e-shop podle vašich představ.

Pokud máte zájem o web nebo e-shop, neváhejte nás kontaktovat a vše spolu individuálně projdeme.

 

Bohužel, v tomto případě vám nedokážeme pomoci. Pracujeme pouze v redakčním systému wordpress. Jediné co pro vás můžeme udělat, je vytvořit web na wordpressu a potom s ním dále pracovat.

Je to dost individuální. Hodně se pracuje s možnostmi samotné šablony a z toho se vychází. Pokud to šablona dovolí, je možné některé funkce přidat pomocí různých pluginů. Což samozřejmě může přinést další komplikace a rizika.

Čím víc máte pluginů tím více se mohou stát třeba tyto problémy.

- Ne kontabilita s ostatními pluginy například po aktualizaci, což může způsobit kompletní rozhození webu, nebo dokonce nefunkčnost.

- Napadení webu - slabé místa webu jsou většinou právě skrze pluginy.

- Zpomalení webu

-Vysoká cena - většina lepších pluginů jsou placené a tak vás mohou ročně stát dost peněz

- a další...


I přesto nelze udělat úplně vše. Nebo to je velmi nákladná záležitost, která se nevyplatí. Proto je vše potřeba dopředu pečlivě zvážit a podle toho vybrat formu která vám dává smysl.

Cena je hodně individuální. Záleží na rozsahu prací, velikosti a propracovanosti projektů nebo třeba nutnosti použití určitých placených pluginů.

Cena webů u nás začíná již od 19.787 kč a poté už záleží na čem se dohodneme.

Je to především o předem vybraném druhu spolupráce. Běžně ale potřebujeme vaší spolupráci. Například potřebujeme dodat.

- Texty, ceníky, popisky
- Fotky, grafiky
- Brand manuál
- Zvolené barvy
- Odkazy 
-...

Je lepší si zavolat nebo se společně sejít nad horkým nápojem a vše probrat individuálně.

Po předání webu vás zaškolíme a naučíme vás jak tyto věci můžete sami upravovat.

Nebo, je možné se společně dohodnout na servisní správě webu. Kde vám texty a obrázky vyměníme v rámci této služby (podmínky jsou upřesněny ve smlouvě)

15 minutová konzultace ZDARMA!

Zarezervuj si úvodní schůzku online ještě dnes.