Představení klienta
Představujeme Vám společnost FOXON, dlouholetého partnera výrobních společností v oblasti průmyslové automatizace již od roku 2006. Zákazníci na ni spoléhají v oblastech diagnostiky sítí, školení, sběru dat, oprav, prodeje průmyslových dílů a mnoha dalších činnostech. Díky svému odbornému přístupu přispívá FOXON k růstu efektivity, eliminaci prostojů a zavádění chytrých řešení údržby, která posouvají podnikání kupředu.
S čím klient potřeboval pomoci?
Klient měl sice spuštěné kampaně, ale téměř bez odezvy. Chybně nastavené měření nám znemožňovalo přesnou analýzu výsledků, a proto bylo nutné nejprve opravit sledování konverzí na webu.
Zároveň klient neměl jasný přehled o výkonu kampaní, což jsme vyřešili vytvořením přehledného reportu v Lookeru na míru.
Hlavním cílem bylo maximalizovat počet konverzí. Stáli jsme tak před výzvou vytvořit komplexní strategii pro Google Ads a nastavit PPC kampaně tak, aby přinášely měřitelné a škálovatelné výsledky.
Měřitelné cíle:
- CPA maximálně 300Kč
- Zlomit negativní trend pokles konverzí a udržet pozvolný růst
Jaká byla naše strategie a řešení?
Krok 1 – Implementace analytických nástrojů
Výkonnostní marketing přináší obrovskou výhodu – téměř vše lze přesně změřit a vyhodnotit. Klíčem k úspěchu je mít správně nastavené analytické nástroje. Na FOXON jsme již zprovoznili základní integraci Google Analytics a Google ADS, nicméně nám ´´chybělo´´ (nebo nefungovalo správně) například sledování sledování konverzí nebo re-marketing. Tyto mezery jsme proto rychle a efektivně vyplnili, čímž jsme posílili naši schopnost monitorovat a optimalizovat výsledky. 📈 🧑💻
Krok 2 – Tvorba reportu na míru
Zprovoznili jsme pro Foxon reporting (Looker Studio), který jsme nastavili na míru jeho potřebám. Tak aby měly komplexní přehled o všech měřených konverzích, návštěvnosti a dalších klíčových metrikách na jednom místě. Platforma mu umožňuje rychle reagovat na změny v kampaních a společně tak můžeme vyhodnocovat efektivitu naší spolupráce. Díky automatizovaným reportům má vždy aktuální data k dispozici.
Krok 3 – Nastavení Google Ads
Dalším důležitým krokem bylo kontrola Google Ads účtu, jeho následné nastavení a stanovení strategie pro další práci s kampaněmi. Na začátku jsme se pustili do využití celého mixu kampaní – brandových, obsahových i search. První měsíc jsme sbírali data a zvolili vhodná klíčová slova, abychom získali co nejvíce cenných insightů. Jakmile jsme identifikovali ty nejefektivnější klíčové výrazy, začali jsme na ně cílit intenzivněji. K tomu jsme přidali i nové P-max kampaně, které s precizně nastavenou strategií začaly generovat opravdu zajímavé výsledky.
Co jsme tedy udělali?
- Vytvořili jsme zcela novou strukturu kampaní, které oslovují uživatele ve všech nákupních fázích.
- Kampaně optimalizujeme primárně na konverze a ve většině případů také na zajištění co nejnižší ceny za jednu konverzi (CPA)
- Připravili jsme kampaně na remarketing
- Neustále pracujeme s klíčovými slovy a jejich výkonem
- a mnoho dalších optimalizací..
Dosažené výsledky
Snížení CPA o 368,6%
Zvýšení konverzí o 387,3%
Zvýšení průměrné doby zapojení uživatele z placené reklamy o 258,7%
Spojte se s námi a zjistěte, jak pomůžeme vaší e-firmě růst rychleji a efektivněji 🎉
Sjednejte si schůzku přes náš kalendář a nebo vyplňte kontaktní formulář.