Marketingové a PPC audity, které vám konečně pomohou!

V PPC kampaních se nesnažíme za každou cenu najít jen chyby. Objektivně posoudíme současný stav a navrhneme řešení.  Hlavním cílem je, aby náš PPC audit zlepšil výkon vašich kampaní na maximum!

Proč dělat marketingové audity ?

Audit není žádný strašák, není  to kontrola z finančního úřadu… nebo snad ano?! PPC audit nebo analýza nastavení a správy PPC účtu vám pomůže k tomu, abyste objevili ve svých účtech místa, která mají šanci na zlepšení. Je jedno jestli ve formě úspory nákladů, přerozdělení rozpočtu nebo znovunalezení opomenutých příležitostí a zvýšení výkonu kampaní.  Audit nemá vyřadit nebo ponížit vaší stávající agenturu, je to jen feedback z venku, který občas potřebujeme všichni.

Jak takový audit probíhá?

PPC audit krok po kroku.

První kontakt

Telefonicky, osobně  nebo online probereme vaše cíle. Chceme poznat váš byznys, produkt a chování zákazníků, abychom vám mohli předat hodnotnou zpětnou vazbu.

Audit a analýza potenciálu

Pečlivě si vše projdeme a vytvoříme souhrnný audit, který bude ukazovat plusy a mínusy vašeho nastavení.

Návrh strategie

Navrhneme účinnou  strategii změn s ohledem na váš cíl. Chceme vám přidat i radu.

Přehledný výstup

Získáte od nás komplexní a přehledný audit a strategii dalšího postupu.

Následné otázky

Nebojte se, dokumentem ve vašem emailu to nekončí. Rádi vám zodpovíme vaše otázky a pomůžeme, pokud bude třeba.

 

Proč s námi spolupracovat?!

1.

Jsme jedním z klíčových partnerů Google i Seznam. Získáváme tak exkluzivní know-how a nebojíme se ho použít v souboji s konkurencí.

2.

Jsme specialisté na internetový marketing a umíme využít všechny formy online marketingu na 100%.

3.

Je pro nás pravidlem, že se chováme k marketingu pro vaší firmu jako k vlastnímu!

4.

Pečlivě nakládáme s časem a využíváme nabytých zkušeností a automatizací, abychom se mohli plně věnovat potřebným a výdělečným věcem!

5.

Každý z našeho týmu je odborník ve svém oboru,  své know-how si ale často předáváme a vše společně konzultujeme. V tom je naše síla!

6.

Nic netajíme. Jsme vám partnerem, kterému můžete věřit.

8.

Rádi testujeme svoje hranice a překonáváme překážky. S námi práce nikdy nekončí. Vždy hledáme nové cesty strategie a možnosti.

Ted už je to na vás

Domluvit schůzku

Reference

Důvěřuj ale prověřuj

Naši klienti

Nemusíte mít strach, není toho nijak moc....

Na začátku naší spolupráce vám pošleme checklist abychom my ale ani vy na nic nezapomněly. Checklist obsahuje i video návody a postupy. S těmito návody dáte vše hravě dokupy. No a kdyby ne, jsme tu pro vás na telefonu a emailu furt k dispozici.

Mezi takové základy patří: Přístupy do účtů (všech ADS účtů), Informace o vašem businessu a rozpočtech, Důvod auditu a další...

Obávám se, že jako u každého produktu je to silně individuální. Záleží na mnoha faktorech. Velikost projektu,  rozpočtu, počet používaných platforem...

Cena začíná od 10.000kč 

V případě budoucí spolupráce umíme udělat i individuální cenu, nebo vstupní audit zdarma.

Je i možnost využít individuálních konzultací nebo jednorázových auditů, které nejsou tak nákladné.

Určitě se dá říci, že žádná kampaň není dokonalá a vždycky jde najít chybu, opomenutí nebo příležitost. Otázka je jen jak vážné to je. Každopádně, hlavním účelem auditu je:

1. Odhalení možných chyb vzniklých při dlouhodobé správě. Například v technickém nastavení.

2. Novinky jsou vždy trochu problém a to i pro experty. Tedy je potřeba překontrolovat jejich implementaci.

3. Všichni časem zapadneme do rutiny pokud děláme furt to samé, je proto důležitý pohled zvenčí, ideálně jinýma očima.

4. Hledání příležitostí pro zvýšení efektivity a úsporu nákladů.

5. Odhalení příležitostí pro zvýšení cílení a výkonu.

6. Refresch starých kampaní a optimalizací (vyloučená slova, vyzkoušené strategie,..)

7. Kontrola vynaloženého času při práci s kampaněmi. (i když to může být subjektivní)

PPC audit má smysl udělat prakticky vždy. Měl by se dělat pravidelně a to ideálně ročně. Pozor, ne jen když je problém, ale i když jste naprosto spokojeni z výkonem.

Nejvhodnější doba na audit je:

1.Problémy s výkoností. Když už si nevíte rady a výkon kampaní se furt zhoršuje ať děláte co děláte, je ideální čas na pohled zvenčí. 

2. Máte před sezónou?! Tak se rychle připravte a ujistěte se, že vaše kampaně budou v dobré formě.

3. Přebíráte kampaně po jiné agentuře nebo specialistovi. Možná vám něco zapomněly říct. To vás může stát dost peněz. Tak si radši vše prověřte.

Chcete nezávaznou schůzku?

Tak na co čekáte, napište nám!

15 minutová konzultace ZDARMA!

Zarezervuj si úvodní schůzku online ještě dnes.