Marketingové a PPC audity, které vám konečně pomohou!
V PPC kampaních se nesnažíme za každou cenu najít jen chyby. Objektivně posoudíme současný stav a navrhneme řešení. Hlavním cílem je, aby náš PPC audit zlepšil výkon vašich kampaní na maximum!
Proč dělat marketingové audity ?
Audit není žádný strašák, není to kontrola z finančního úřadu… nebo snad ano?! PPC audit nebo analýza nastavení a správy PPC účtu vám pomůže k tomu, abyste objevili ve svých účtech místa, která mají šanci na zlepšení. Je jedno jestli ve formě úspory nákladů, přerozdělení rozpočtu nebo znovunalezení opomenutých příležitostí a zvýšení výkonu kampaní. Audit nemá vyřadit nebo ponížit vaší stávající agenturu, je to jen feedback z venku, který občas potřebujeme všichni.
Jak takový audit probíhá?
PPC audit krok po kroku.
První kontakt
Telefonicky, osobně nebo online probereme vaše cíle. Chceme poznat váš byznys, produkt a chování zákazníků, abychom vám mohli předat hodnotnou zpětnou vazbu.
Audit a analýza potenciálu
Pečlivě si vše projdeme a vytvoříme souhrnný audit, který bude ukazovat plusy a mínusy vašeho nastavení.
Návrh strategie
Navrhneme účinnou strategii změn s ohledem na váš cíl. Chceme vám přidat i radu.
Přehledný výstup
Získáte od nás komplexní a přehledný audit a strategii dalšího postupu.
Následné otázky
Nebojte se, dokumentem ve vašem emailu to nekončí. Rádi vám zodpovíme vaše otázky a pomůžeme, pokud bude třeba.
Proč s námi spolupracovat?!
1.
Jsme jedním z klíčových partnerů Google i Seznam. Získáváme tak exkluzivní know-how a nebojíme se ho použít v souboji s konkurencí.
2.
Jsme specialisté na internetový marketing a umíme využít všechny formy online marketingu na 100%.
3.
Je pro nás pravidlem, že se chováme k marketingu pro vaší firmu jako k vlastnímu!
4.
Pečlivě nakládáme s časem a využíváme nabytých zkušeností a automatizací, abychom se mohli plně věnovat potřebným a výdělečným věcem!
5.
Každý z našeho týmu je odborník ve svém oboru, své know-how si ale často předáváme a vše společně konzultujeme. V tom je naše síla!
6.
Nic netajíme. Jsme vám partnerem, kterému můžete věřit.
8.
Rádi testujeme svoje hranice a překonáváme překážky. S námi práce nikdy nekončí. Vždy hledáme nové cesty strategie a možnosti.
Ted už je to na vás
Domluvit schůzku
Reference
Důvěřuj ale prověřuj
VynikajícíNa základě 7 hodnoceníTrustindex ověřuje, že původní zdroj recenze je Google.Hana2023-09-13Cením si osobního přístupu pana Holubíka. Jako laikovi v oblasti online marketingu mi vše potřebné vysvětlil a mému projektu se věnuje s odpovídající péčí.Trustindex ověřuje, že původní zdroj recenze je Google.Vendula Šmídová2022-10-24Příjemná spolupráce. Při konzultaci marketingu jsem obdržela spoustu cenných rad a určitě využiji marketingové služby i v budoucnu 🙂Trustindex ověřuje, že původní zdroj recenze je Google.Monika Kr2022-10-20P. Holubík si pro své klienty vždy najde čas a má velmi dobré nápady. Svou práci považuje i jako svůj koníček a je dělaná důkladně. Z výsledků je člověk velmi nadšený. 👍👍👍Trustindex ověřuje, že původní zdroj recenze je Google.Charwis Charwis2022-10-14S panem Holubíkem spolupracuji již několik měsíců. Především si cením toho, že co řekne, tak to splní a vše běží jak na drátkách. Má přehled a když jsem v koncích, vždy mi pomůže najít další cesty!Trustindex ověřuje, že původní zdroj recenze je Google.David Kohout2022-10-14Spolupráci s panem Holubíkem mohu jedině doporučit. Dostal jsem mnoho tipů na to, jak vyniknout v online prostředí. Je to člověk, který ví co dělá. 🙂Trustindex ověřuje, že původní zdroj recenze je Google.Ondřej Schmidt2022-10-12S panem Holubíkem spolupracuji už skoro rok a vše šlape jako hodinky. Pan Holubík je ochotný, pohotový a profesionál ve svém oboru. Mohu vřele doporučit! 🙂Trustindex ověřuje, že původní zdroj recenze je Google.Martin Janošík2022-10-12S panem Holubíkem probíráme veškeré možnosti, tipy a triky jak ve světě onlajnu vyniknout a dát o sobě vědět. Spolupráci si velice chválím a je pro mě přínosná. Pana Holubíka můžu vřele doporučit🙂.
Naši klienti
Co k auditu budete potřebovat?
Nemusíte mít strach, není toho nijak moc....
Na začátku naší spolupráce vám pošleme checklist abychom my ale ani vy na nic nezapomněly. Checklist obsahuje i video návody a postupy. S těmito návody dáte vše hravě dokupy. No a kdyby ne, jsme tu pro vás na telefonu a emailu furt k dispozici.
Mezi takové základy patří: Přístupy do účtů (všech ADS účtů), Informace o vašem businessu a rozpočtech, Důvod auditu a další...
Jaká je cena PPC auditu?
Obávám se, že jako u každého produktu je to silně individuální. Záleží na mnoha faktorech. Velikost projektu, rozpočtu, počet používaných platforem...
Cena začíná od 10.000kč
V případě budoucí spolupráce umíme udělat i individuální cenu, nebo vstupní audit zdarma.
Je i možnost využít individuálních konzultací nebo jednorázových auditů, které nejsou tak nákladné.
Proč vůbec dělat PPC audity?
Určitě se dá říci, že žádná kampaň není dokonalá a vždycky jde najít chybu, opomenutí nebo příležitost. Otázka je jen jak vážné to je. Každopádně, hlavním účelem auditu je:
1. Odhalení možných chyb vzniklých při dlouhodobé správě. Například v technickém nastavení.
2. Novinky jsou vždy trochu problém a to i pro experty. Tedy je potřeba překontrolovat jejich implementaci.
3. Všichni časem zapadneme do rutiny pokud děláme furt to samé, je proto důležitý pohled zvenčí, ideálně jinýma očima.
4. Hledání příležitostí pro zvýšení efektivity a úsporu nákladů.
5. Odhalení příležitostí pro zvýšení cílení a výkonu.
6. Refresch starých kampaní a optimalizací (vyloučená slova, vyzkoušené strategie,..)
7. Kontrola vynaloženého času při práci s kampaněmi. (i když to může být subjektivní)
Kdy takový audit má smysl dělat?
PPC audit má smysl udělat prakticky vždy. Měl by se dělat pravidelně a to ideálně ročně. Pozor, ne jen když je problém, ale i když jste naprosto spokojeni z výkonem.
Nejvhodnější doba na audit je:
1.Problémy s výkoností. Když už si nevíte rady a výkon kampaní se furt zhoršuje ať děláte co děláte, je ideální čas na pohled zvenčí.
2. Máte před sezónou?! Tak se rychle připravte a ujistěte se, že vaše kampaně budou v dobré formě.
3. Přebíráte kampaně po jiné agentuře nebo specialistovi. Možná vám něco zapomněly říct. To vás může stát dost peněz. Tak si radši vše prověřte.