Ad – Advertisement
Ad je zkratkou slova „Advertisement“ (reklama) a je běžně používána v oblasti marketingu a reklamy. Tato zkratka se také vyskytuje v jiných slovech, jako například „Adman“ (reklamní specialista) nebo „Adstock“ (zásoba reklamních materiálů).
V rámci PPC (Pay-Per-Click) reklamních kampaní se často používá termín „Ads“ (reklamy) ve množném čísle. Příklady platform, které využívají zkrácený tvar „Ads“ ve svých názvech, zahrnují Facebook Ads, Google Ads, LinkedIn Ads, Twitter Ads a další.
Tímto způsobem se zkrácené termíny „Ad“ a „Ads“ staly běžnou součástí marketingového a reklamního jazyka. Používají se pro označení různých forem placeného inzerování a platform, které nabízejí možnosti pro tvorbu a zobrazování reklam.
–> Chcete e-mailing nebo se chcete dozvědět o PPC o něco víc? Podívejte na naše služby, případně nám rovnou napište nebo zavolejte a domluvíme si společnou schůzku.