Ad – Advertisement

Ad je zkratkou slova “Advertisement” (reklama) a je běžně používána v oblasti marketingu a reklamy. Tato zkratka se také vyskytuje v jiných slovech, jako například “Adman” (reklamní specialista) nebo “Adstock” (zásoba reklamních materiálů).

V rámci PPC (Pay-Per-Click) reklamních kampaní se často používá termín “Ads” (reklamy) ve množném čísle. Příklady platform, které využívají zkrácený tvar “Ads” ve svých názvech, zahrnují Facebook Ads, Google Ads, LinkedIn Ads, Twitter Ads a další.

Tímto způsobem se zkrácené termíny “Ad” a “Ads” staly běžnou součástí marketingového a reklamního jazyka. Používají se pro označení různých forem placeného inzerování a platform, které nabízejí možnosti pro tvorbu a zobrazování reklam.

–> Chcete e-mailing nebo se chcete dozvědět o PPC o něco víc? Podívejte na naše služby, případně nám rovnou napište nebo zavolejte a domluvíme si společnou schůzku.

15 minutová konzultace ZDARMA!

Zarezervuj si úvodní schůzku online ještě dnes.