Backsell
Backsell je termín s různými významy, které závisí na kontextu, ve kterém se používá.
1. V kontextu se backsell vztahuje k propagaci produktu přímo koncovým uživatelům nebo maloobchodníkům s cílem vytvořit poptávku předtím, než se dostane do dodavatelského řetězce. Tento přístup je zaměřen na oslovování koncových zákazníků nebo maloobchodníků s cílem představit produkt a vytvořit zájem o něj ještě před jeho dostupností na trhu.
2. V druhém kontextu se backsell vztahuje k procesu intuitivní nabídky vhodných produktů zákazníkovi, který již v minulosti u nás něco zakoupil. Tato strategie využívá informací o zákazníkovi a jeho životní fázi, aby mu byl nabídnut relevantní produkt nebo služba, která by ho mohla zajímat. Správně vyčtená příležitost a nabídka vhodného produktu či služby v pravý čas mohou výrazně zvýšit šanci na další úspěšný prodej. Bohužel, mnoho firem tuto strategii nepoužívá a tím přichází o možnost získat peníze, které jsou doslova “ležící na zemi”.
–> Chcete marketing nebo se chcete dozvědět o PPC něco víc? Podívejte na naše služby, případně nám rovnou napište nebo zavolejte a domluvíme si společnou schůzku.