Barter

Barter je směnný obchod, při kterém dochází ke výměně služeb nebo zboží za jiné služby nebo zboží. Tento druh obchodu byl v minulosti hojně využíván, zejména před zavedením peněz.

V oblasti internetového marketingu se barter může vyskytovat například ve formě výměny PR článků, bannerů nebo sdílení know-how.

Výhody barteru

Hlavní výhodou barterového obchodu je neovlivňování cash flow projektu a možnost šetření financí, což souvisí s principem marginalismu.

Nevýhody barteru

Barter je tedy forma obchodu, která umožňuje výměnu služeb nebo zboží bez použití peněz. I když má své výhody, je důležité si být vědom i potenciálních nevýhod a pečlivě zvážit, zda je pro daný projekt nebo situaci vhodným obchodním přístupem.


–> Chcete marketing nebo se chcete dozvědět víc o našich službách? Podívejte na naše služby, případně nám rovnou napište nebo zavolejte a domluvíme si společnou schůzku.