Color marketing

Jako SEO specialista bych text přeformuloval následovně:

Počítejte s silou barev v psychologii lidského vnímání – jejich účinky jsou neoddiskutovatelné. Emoce vyvolané barvami mají silný vliv na naše rozhodovací procesy. S vhodně zvolenou barevnou kombinací můžeme podnítit širokou škálu emocí, od pozitivních po negativní. Barvy hrají klíčovou roli v našem logu, marketingových materiálech nebo webdesignu. Vybrat ty správné barvy je nezbytné, protože mají významný dopad na vnímání “charakteru” značky ze strany zákazníka.

Jaké emoce jsou spojené s různými barvami?

Zelená – působí klidným dojmem, je spojena se zdravím a přírodou. Zelenou barvou lze podpořit správnost rozhodnutí.
Modrá – další barva působící klidně, také vyjadřuje důvěru, moudrost a loajalitu.
Oranžová – je naopak barva která vzrušuje, lze využít k přilákaní pozornosti, stejně jako žlutá.
Červená – výrazná barva vzbuzující pozornost, vyjadřuje vášeň, lásku a snižuje soustředěnost.
Černá – vyjadřuje tajemnost, zármutek či smutek. Černá bývá také spojována s luxusem.

Je důležité ale říct, že každá kultura může vnímat barvy trochu jinak.


–> Chcete marketing nebo se chcete dozvědět o naší práci něco víc? Podívejte na naše služby, případně nám rovnou napište nebo zavolejte a domluvíme si společnou schůzku.

Barva a značky | grou.cz |zdroj: mediaguru
Barva a značky | grou.cz |zdroj: mediaguru

15 minutová konzultace ZDARMA!

Zarezervuj si úvodní schůzku online ještě dnes.