Copywriting

Copywriter prodává textem. Dobrý copywriter dokáže napsat takový text, který potenciálního či stávající zaujme a pobaví. A zvýší tak pravděpodobnost, že nákup nakonec klapne.

Z dobrého textu byl měl zákazník rychle pochopit: K čemu mu to či ono bude. Proč by si to měl pořídit. Proč od vás a ne od konkurence. Ideálně rychle, svižně, výstižně, s pozorností zaměřenou na ty správné (zákazníkovy) emoce. Protože dnešní doba je uspěchaná a cílem je klienta navnadit. Nikoliv otrávit. Do dobrých prodejních textů se vyplatí investovat zvláště tehdy, pokud na trhu zdaleka nejste sami. S originální nabídkou, kterou nemá nikdo jiný, si můžete dovolit průměrný, možná i lehce nudný text.

Zákazník po vás přesto sáhne. Protože nemá na výběr. Ale ruku na srdce – je toto váš případ? Pokud ne, neriskujte. Nikdo není tak bohatý, aby si mohl dovolit kupovat levné (špatné) texty. Copywriting totiž není jenom hra se slovy. Dobrý marketingový psavec má nejen cit pro jazyk, ale také šmrnc a styl a pamatuje na pravidla textové optimalizace. Je to zkrátka částečně rutinní, částečně technická a částečně umělecká činnost, jejíž dopady není radno podceňovat.

 

–> Chcete marketing nebo se chcete dozvědět o našich službách něco víc? Podívejte na naše služby, případně nám rovnou napište nebo zavolejte a domluvíme si společnou schůzku.

15 minutová konzultace ZDARMA!

Zarezervuj si úvodní schůzku online ještě dnes.