Engagement marketing
Engagement marketing je strategie zaměřená na aktivní zapojení potenciálních i stávajících zákazníků do dialogu s vámi a jejich okolím. Ve své podstatě využívá psychologické a emoční prvky v kampaních, které mají u zákazníka vyvolat tzv. WOW efekt.
Jak vypadá engagement marketing v praxi?
Uvažujme o situaci, kdy nabízíte službu „venčení psů“. Tato služba je ideální pro lidi, kteří musí odcestovat na několik dní a nechtějí svého psa umístit do psího hotelu. Vezměme za příklad podnikatelku Marii, která se zabývá venčením psů v době, kdy jejich majitelé nejsou doma. Marie svou službu poskytne perfektně a zákazník je s jejím výkonem spokojen. Co ale může Marie udělat navíc? Po každém venčení může zaslat majiteli psa krátký e-mail s popisem, jak se jejich pejsek má, kam šli na procházku, jaké bylo počasí, a může přiložit i fotografii. Tento e-mail ji stojí jen několik minut navíc, ale zákazníka překvapí něčím, co je výjimečné a stojí za zmínku.
To je moc engagement marketingu. Je velmi pravděpodobné, že najdete podobnou aplikaci i ve svém podnikání. Zapojte své klienty do konverzace a překvapte je něčím, co je opravdu stojí za povšimnutí.
–> Chcete web, nebo se chcete dozvědět o naší práci něco víc? Podívejte na naše služby, případně nám rovnou napište nebo zavolejte a domluvíme si společnou schůzku.