Etický kodex reklamy

Etický kodex reklamy představuje soubor pravidel a standardů, které mají zajistit, že reklamní praxe je prováděna na základě etických principů. Tyto principy zahrnují pravdivost, čestnost a slušnost ve všech formách reklamy.

Rada pro reklamu je organizace, která vydává a monitoruje dodržování tohoto kodexu. Přestože její pravidla jsou víceméně morální normou, jejich nerespektování může mít negativní dopad na pověst firmy v očích veřejnosti.

Jak říká staré přísloví, reputace se buduje dlouho, ale zničit ji lze v okamžiku. Proto i když se dodržování etického kodexu reklamy nevymáhá právně, jeho ignorování může mít dlouhodobě negativní důsledky pro image firmy.

–> Chcete marketing nebo se chcete dozvědět o SEO něco víc? Podívejte na naše služby, případně nám rovnou napište nebo zavolejte a domluvíme si společnou schůzku.

15 minutová konzultace ZDARMA!

Zarezervuj si úvodní schůzku online ještě dnes.