Konverze

Konverze v online marketingu je akce, kterou chceme, aby návštěvník na našem webu vykonal. Může jít o nákup produktu, vyplnění formuláře, přihlášení k odběru newsletteru, stažení dokumentu, rezervaci služby a podobně.

Rozlišujeme makro a mikro konverze. Makrokonverze jsou hlavní cíle, jako je nákup produktu. Mikrokonverze jsou menší cíle, které přispívají k hlavnímu cíli, jako je například přihlášení k odběru novinek.

Konverzní poměr je metrika, která nám říká, kolik procent návštěvníků naše webové stránky konvertovalo – tedy vykonalo akci, kterou od nich chceme. Zvýšení konverzního poměru je klíčovým cílem většiny online marketingových strategií.


–> Chcete marketing nebo se chcete dozvědět o PPC něco víc? Podívejte na naše služby, případně nám rovnou napište nebo zavolejte a domluvíme si společnou schůzku.

15 minutová konzultace ZDARMA!

Zarezervuj si úvodní schůzku online ještě dnes.