Konverzní poměr

Konverzní poměr je metrika, která vyjadřuje účinnost webových stránek nebo reklamní kampaně v online marketingu. Je to poměr mezi počtem lidí, kteří provedli požadovanou akci (např. provedli nákup, přihlásili se k odběru newsletteru), a celkovým počtem návštěvníků nebo zobrazení.

Vypočítá se následovně:
Počet konverzí / Počet návštěv nebo zobrazení * 100. Výsledek se vyjadřuje v procentech (%).

Optimalizace konverzního poměru je důležitá pro maximalizaci výnosů z investic do marketingu. Při nízkém konverzním poměru je vhodné zhodnotit faktory jako design stránek, jejich použitelnost, kvalitu obsahu, cílení reklam a podobně.

Hodnoty konverzního poměru se liší podle odvětví a typu stránek. Například u e-shopů se často pohybují v řádech jednotek procent. Pokud je váš konverzní poměr nízký, je dobré konzultovat situaci s odborníkem na online marketing.


–> Chcete marketing nebo se chcete dozvědět o PPC něco víc? Podívejte na naše služby, případně nám rovnou napište nebo zavolejte a domluvíme si společnou schůzku.

15 minutová konzultace ZDARMA!

Zarezervuj si úvodní schůzku online ještě dnes.