KPI
KPI, neboli klíčové ukazatele výkonnosti (Key Performance Indicators v angličtině), jsou metriky používané k měření úspěšnosti konkrétních cílů nebo strategií v organizaci.
V marketingové sféře se jedná například o návštěvnost webových stránek, počet zobrazení stránky, dobu strávenou návštěvníky na stránce, procento přečtených článků, účinnost optimalizace pro vyhledávače, počet zobrazení profilů na sociálních sítích, míru konverze nebo úspěšnost remarketingových kampaní.
Tyto data lze sledovat pomocí nástrojů jako je Google Analytics a dle jejich vývoje lze pružně upravovat a optimalizovat marketingový plán. Je však důležité si uvědomit, že každý podnik a každá kampaň mohou mít své specifické KPIs v souladu s jejich individuálními cíli a strategiemi.
–> Chcete marketing nebo se chcete dozvědět o PPC něco víc? Podívejte na naše služby, případně nám rovnou napište nebo zavolejte a domluvíme si společnou schůzku.