Marketingový výzkum

Vědci provádí výzkum proto, aby věděli, jak “funguje” nějaká nemoc a mohli ji léčit. Sociologové provádí výzkum proto, aby pochopili chování společnosti. Marketéři provádí výzkum proto, aby…

… zjistili, co si trh momentálně žádá.
… poznali cílovou skupinu daného produktu.
… stanovili cenu.
… odhalili konkurenci.
… mohli správně zacílit reklamu.
… vybrali nejlepší způsob distribuce.
… odhadli budoucí vývoj.
… poskytli zpětnou vazbu zadavateli.

Všechny výše zmíněné kategorie jsou důležité a jedna bez druhé těžko obstojí. Cílem marketingového výzkumu je – nejspíše nepřekvapivě – zjistit, jak a komu prodávat.

–> Chcete marketing nebo se chcete dozvědět o našich službách něco víc? Podívejte na naše služby, případně nám rovnou napište nebo zavolejte a domluvíme si společnou schůzku.

15 minutová konzultace ZDARMA!

Zarezervuj si úvodní schůzku online ještě dnes.