PLA (Product Listing Ads)

PLA (Product Listing Ads) jsou klíčovou složkou PPC (Pay-Per-Click) reklamy, zobrazující vizuální přehled produktů v Google. Tato forma PLA PPC reklamy se zobrazuje, když uživatelé vyhledávají konkrétní produkty. Rozdílem oproti běžným textovým reklamám je zahrnutí obrázku, ceny a názvu produktu. PLA může významně přispět k zvýšení konverzní míry a celkovému online prodeji, což je zásadní pro efektivitu vašeho digitálního marketingu.

Kde se PLA zobrazuje

Reklamní zobrazení produktů, známé jako Product Listing Ads, se objevují v rámci Google vyhledávání. Těchto reklam lze vidět až 5 umístěných hned za hlavními pozicemi (pokud jsou dostupné), nebo až osm ve vertikálním pravém sloupci, nad ostatními reklamními sděleními. Pro zajištění jasnosti je třeba podotknout, že tyto reklamy se zobrazují souběžně s vašimi standardními textovými AdWords reklamami. Takže můžete bez problémů mít dvě reklamní prohlášení na jeden vyhledávací dotaz – jednu tradiční, jak jsme zvyklí, a druhou doplněnou o obrázek. Navíc můžete mít více obrázkových reklam, pokud je nedostatek jiných reklam. Google neváhá zobrazit více reklam od jediného inzerenta. Považujete to za významný dopad na online marketingovou strategii? My ano.

Není na co čekat!

Nečekejte, je čas jednat! Pokud nabízíte produkty, včera byla ideální doba začít! Představuje to enormní příležitost. Jak se ukazuje, Google často nemá dostatečné množství produktových reklam pro mnoho dotazů, což znamená, že v tuto chvíli byste neměli mít mnoho konkurentů!

V současné době jsou je spuštěno mnoho automatizací za pomocí AI(umělé inteligence), které vám pomohou ještě lepších výsledku než v minulosti. Mezi ty nejzajímavější novinky patří třeba: P-max kampaně a různé automatizované bidování , nebo nově upravené funkce volné shody. Google v poslední době významně zvýšil frekvenci zobrazování, přesto zde stále existuje velký prostor pro zvýšení, než dosáhneme 100 % efektivity.

–> Chcete marketing nebo se chcete dozvědět o PPC o něco víc? Podívejte na naše služby, případně nám rovnou napište nebo zavolejte a domluvíme si společnou schůzku.

15 minutová konzultace ZDARMA!

Zarezervuj si úvodní schůzku online ještě dnes.