Reklama

Reklama je forma komunikace se záměrem propagovat nebo prodat produkt, službu či myšlenku. Je to nástroj, kterým firmy komunikují se svými stávajícími a potenciálními zákazníky.

Reklama může být placená či neplacená, produktová nebo institucionální. Placená reklama zahrnuje nákup mediálního prostoru nebo času, kdežto neplacená zahrnuje věci jako tiskové zprávy nebo ústní doporučení. Produktová reklama se zaměřuje na konkrétní produkt nebo službu, zatímco institucionální propaguje značku nebo firmu jako celek.

Reklama může být také kategorizována jako informační, přesvědčovací nebo připomínací. Informační reklama poskytuje informace o produktu nebo službě, přesvědčovací reklama se snaží přesvědčit spotřebitele, aby produkt nebo službu zakoupili, a připomínací reklama připomíná spotřebitelům existenci produktu nebo služby.

už je váš reklamní přístup jakýkoli, důležité je, aby byl přizpůsoben potřebám a očekáváním vašich zákazníků, a aby se vám dařilo dosáhnout vašich marketingových cílů.

–> Chcete marketing nebo se chcete dozvědět o naší práci něco víc? Podívejte na naše služby, případně nám rovnou napište nebo zavolejte a domluvíme si společnou schůzku.

15 minutová konzultace ZDARMA!

Zarezervuj si úvodní schůzku online ještě dnes.