Retail

Retail, nebo také maloobchod, je oblast obchodu, ve které se zboží prodává koncovým zákazníkům pro osobní použití. Tato transakce může proběhnout prostřednictvím různých kanálů, jako jsou kamenné obchody, e-shopy, katalogy nebo televizní a rozhlasové prodeje.

Podstata retailu je v tom, že prodejci nakupují zboží nebo služby ve velkém od výrobců nebo velkoobchodníků a pak je prodávají menším množstvím koncovým zákazníkům za vyšší cenu. Zboží se tak dostává od výrobců až k spotřebitelům.

Typy retailu zahrnují různé obchody, od malých nezávislých obchodů až po velké řetězce, které mohou nabízet širokou škálu zboží a služeb. Takovým obchodům se říká maloobchody, a tvoří významnou část ekonomiky mnoha zemí.

–> Chcete marketing nebo se chcete dozvědět o PPC něco víc? Podívejte na naše služby, případně nám rovnou napište nebo zavolejte a domluvíme si společnou schůzku.

15 minutová konzultace ZDARMA!

Zarezervuj si úvodní schůzku online ještě dnes.