Targeting

Targeting, neboli cílení, je marketingová strategie, při níž podniky určují a oslovují konkrétní segment zákazníků, kteří jsou pro jejich produkty nebo služby nejlukrativnější. Z angličtiny přeloženo, “target” znamená cíl, což v kontextu marketingu znamená cílovou skupinu.

Výběr cílové skupiny pomocí targetingu usnadňuje efektivní alokaci marketingových zdrojů a snižuje marné úsilí, jelikož umožňuje identifikovat a zaměřit se na ty marketingové kanály, které jsou pro danou skupinu nejrelevantnější.

Při navrhování nového produktu nebo služby může být targeting klíčový pro upřesnění vašeho podnikatelského záměru. Segmentace zákaznického trhu a následný targeting mohou například ukázat, že některé varianty produktu nejsou tak lukrativní, jak se zpočátku zdálo. Tím může podnikatel ušetřit čas, úsilí a peníze na výrobě a prodeji variant, které nejsou rentabilní.

Targeting tedy pomáhá optimalizovat marketingové úsilí a maximalizovat zisky. Pamatujte, připravenost je klíčem k úspěchu.

–> Chcete marketing nebo se chcete dozvědět o SEO něco víc? Podívejte na naše služby, případně nám rovnou napište nebo zavolejte a domluvíme si společnou schůzku.

15 minutová konzultace ZDARMA!

Zarezervuj si úvodní schůzku online ještě dnes.