Typy shody klíčových slov

Typy shody klíčových slov určují, jak přesně se klíčová slova musí shodovat s vyhledávacím dotazem uživatele, aby se reklama zobrazilaExistují tři hlavní typy shody: volná shoda, frázová shoda a přesná shoda. Každý typ má jiné parametry, které ovlivňují, jak se reklama zobrazí. 
 
Volná shoda: 
 
  • Reklama se zobrazí, pokud vyhledávací dotaz obsahuje slova, která jsou podobná vašemu klíčovému slovu, nebo pokud dotaz obsahuje související slova.
  • Je to nejširší typ shody, což znamená, že reklama se může zobrazit na širším spektru vyhledávacích dotazů.

    Příklad:
    klíčového slova: cestovní pojištění
    Možné aktivující dotazy
    : „levné cestovní pojištění“, „pojištění na dovolenou online“, „nejlepší pojistka na cesty
Frázová shoda: 
 
  • Reklama se zobrazí, pokud vyhledávací dotaz obsahuje přesně vaši frázi nebo pokud dotaz obsahuje vaši frázi s dalšími slovy na začátku nebo na konci.
  • Je to střední typ shody, který umožňuje cílení na přesnější fráze a zároveň zachovává určitou flexibilitu.

    Příklad:
    Klíčové slovo se zadává v uvozovkách: "levné letenky"
    Možné aktivující dotazy
    : „koupit levné letenky“, „levné letenky do Paříže“, „nejlevnější levné letenky
Přesná shoda: 
 
  • Reklama se zobrazí, pokud vyhledávací dotaz obsahuje přesně vaše klíčové slovo nebo pokud dotaz obsahuje blízké varianty klíčového slova.
  • Je to nejužší typ shody, který umožňuje cílení na přesné vyhledávací dotazy.

    Příklad:
    Klíčové slovo se zadává v hranatých závorkách: [luxusní hodinky]
    Možné aktivující dotazy
    : „luxusní hodinky“, „Luxusní Hodinky“ (drobný překlep se může tolerovat například „Luxusní Hodnky“)