Podívejte se, jak u nás taková marketingová spolupráce probíhá. Výkonnostní marketing neboli PPC je naše specialita. Pracujeme tak, aby klient dostal co nejvíc za co nejmenší investici! To vše za pomoci jedinečné online strategie a různých forem marketingu jako jsou například: zbožové srovnávače nebo SMM výkonnostní kampaně.
Pár, základních pojmů.
Co je to PPC?
Často slýcháme ´´PPC reklama co to je´´ Tak jsme pro vás připravili krátké shrnutí.
PPC reklama je typ online reklamy, při které inzerent platí za samotný klik na reklamu.
Jedná se o zkratku anglických slov Pay-Per-Click. PPC reklama v současnosti patří mezi nejvyužívanější formy reklamy na internetu. Při PPC kampani inzerent neplatí za samotné zobrazení inzerátu, sazby se účtují za každé kliknutí na něj.
PPC reklamu má na starosti většinou PPC správce, který zodpovídá za celý chod kampaní.
Reklamu můžeme vytvářet u mnoho poskytovatelů, ale mezi neznámější patří - Sklik, GoogleADS, BingADS, Facebook, TikTok, LinkedIn a další..
Zbožové srovnávače.
Zbožové srovnávače nebo také srovnávače cen, znožáky nebo cenové srovnávače. Za vším se schovává jedno a to samé.
Zbožové srovnávače fungují na principech aukce. U jednotlivých produktů zvyšujete nabídky cen za proklik, které soupeří s nabídkou konkurence a v případě úspěchu se produkt zobrazí na jedné z TOP pozic.
Zbožových srovnávačů je spousty ale zkusím pro ilustraci uvést ty nejznámější.
Srovnávač cen Heureka patří asi mezi ty úplně nejznámější další jsou třeba Zboží.cz, Glami, Favi, Biano, Google nákupy, Shopalike a mnoho dalších..
Nemám e-shop, má pro mne PPC smyl?
Určitě ano!
Výkonnostní kampaně hned na začátku můžeme rozdělit do několika kategorií/ strategií.
Náborové kampaně- Taková kampaň vám může přivést spoustu zájemců o pracovní pozice a to třeba i v oborech kde je velký problém takové zaměstnance najít. Jako jsou například IT speciality, řidiči kamionů, projektanti adalší.
Brandonové kampaně - Takové kampaně nejsou určeny pro přímí prodej, tedy takový ten tvrdý výkon.
PPC Brand kampaně především pomáhají seznámit vašeho potencionálního klienta z vaší značkou, zvětšit vaší důvěryhodnost a být co nejvíc vidět. Při správně vedených kampaních by taková strategie mohla projevit přibližně do 6 měsíců od zahájení kampaně. (Záleží ale na mnoho faktorech, jako jsou: rozložení a velikost rozpočtu, velikost firmy, propagační materiály a další)
Budování trhu - Zde se snažíte především ukazovat výhody produktů a vzbuzovat v lidech touhu a potřebu takové produkty chtít a potřebovat. Používá se zejména v případech kdy máte produkt který je novinka na trhu, nebo ho moc lidí nezná.
Poptávky a kontakty - Už se začínáme blížit trochu k výkonu. Neprodáváte sice produkt, ale pravděpodobně nabízíte nějakou službu a pomocí ppc reklamy můžete získat více poptávek, kontaktů a tím pádem více klientů. Konverzním cílem takové kampaně může být třeba: počet kliknutí na odeslaný formulář, volání, odeslaný email nebo třeba odběr newsletteru.
A mnoho dalších způsobů jak PPC kampaně využít!
Ukázky z našich PPC spoluprací.
Jak může vypadat naše spolupráce v číslech.
Platformy na kterých pracujeme
V placených reklamách využíváme těchto platforem.
Jak může taková reklama vypadat.
Namátkové ukázky reklam
S čím vám díky PPC kampaním můžeme pomoci?
Vše zajistíme za vás!
Obsahová reklama
(Banerová nebo Displai reklama)
–Oslovíme správnou cílovou skupinu tím pravým sdělením a vyladěnou grafikou.
– Přivedeme na váš web co nejvíce relevantních návštěvníků.
– Zvýšíme počet objednávek.
– Zvýšíme dosah a povědomí o vaší značce
– Zanalyzujeme výsledky a pravidelně vám budeme reportovat přínos kampaní.
PPC reklama
(Pay per click)
–Provedeme analýzu klíčových slov a aplikujeme je do ADS kampaní.
– Zajistíme vám reklamou podpořené první místa ve vyhledávání.
– Provedeme kompletní audit vašich ADS účtů a navrhneme konkrétní kroky ke zlepšení.
– Zvýšíme počet objednávek.
– Zajistíme vám náskok před konkurencí. Jako klíčový partner Googlu i Seznamu máme přístup k exkluzivním beta funkcím, které budeme vhodně aplikovat do vašich kampaní.
– Zanalyzujeme výsledky a pravidelně vám budeme reportovat přínos kampaní.
Produktová reklama
(Srovnávače a shopping reklamy)
– Vystavíme váš produkt na online tržišti.
– Můžete si stanovit přesně ohraničený rozpočet kampaní.
– Detailně měřitelný výsledek PNO/ROAS.
– Zvýšíme dosah a povědomí o vaší značce.
– Připravíme doporučení pro zlepšení konverzní stránky a SEO.
– Spousty dalších výhod…
Jak probíhá spolupráce.
Úvodní brief a konzultace
Telefonicky, osobně nebo online probereme vaše cíle, doptáme se a představíme možnosti.
Audit nebo analýza potenciálu
Zjistíme, jak funguje trh sociálních sítí ve vašem segmentu.
Návrh strategie
Navrhneme účinnou strategii s ohledem na váš cíl.
Úvodní nastavení a správa kampaní
Vše nastavíme a průběžně budeme vyhodnocovat optimalizovat na základě domluvených cílů.
Vyhodnocení a reporty
Společně si vyhodnotíme výsledky a přijdeme s návrhy co testovat dál.
Proč s námi spolupracovat?!
1.
Jsme jedním z klíčových partnerů Google i Seznam. Získáváme tak exkluzivní know-how a nebojíme se ho použít v souboji s konkurencí.
2.
Jsme specialisté na internetový marketing a umíme využít všechny formy online marketingu na 100%.
3.
Je pro nás pravidlem, že se chováme k marketingu pro vaší firmu jako k vlastnímu!
4.
Pečlivě nakládáme s časem a využíváme nabytých zkušeností a automatizací, abychom se mohli plně věnovat potřebným a výdělečným věcem!
5.
Každý z našeho týmu je odborník ve svém oboru, své know-how si ale často předáváme a vše společně konzultujeme. V tom je naše síla!
6.
Nic netajíme. Jsme vám partnerem, kterému můžete věřit.
8.
Rádi testujeme svoje hranice a překonáváme překážky. S námi práce nikdy nekončí. Vždy hledáme nové cesty strategie a možnosti.
Ted už je to na vás
Domluvit schůzku
Reference
Důvěřuj ale prověřuj
VYNIKAJÍCÍNa základě 11 hodnoceníTrustindex ověřuje, že původní zdroj recenze je Google.František Červenka31 Říjen 2024Děkujeme za skvělou práci na našich webových stránkách. Oceňujeme profesionální přístup, kreativní nápady a důraz na detaily. Stránky jsou moderní, uživatelsky přívětivé a skvěle odrážejí naši vizi. Vaše práce nám přinesla dobrou odezvu od našich pacientů. Rádi vás doporučíme dál. Díky.Trustindex ověřuje, že původní zdroj recenze je Google.Jana Vondráčková17 Říjen 2024S agenturou Grou.cz spolupracujeme na výkonnostním marketingu pro naše čtyři webové stránky, včetně jednoho e-shopu, a jsem s touto spoluprací maximálně spokojená. V minulosti jsem měla smíšené zkušenosti s jinými agenturami, zejména co se týče komunikace, reportování a předávání nápadů a doporučení. U Grou.cz je to jiné. Hned od začátku jsme si nastavili pravidelné měsíční schůzky, na kterých detailně procházíme reporty, hledáme možnosti zlepšení a plánujeme další kroky kampaní. Agentura sama přichází se zajímavými nápady, čehož si velmi cením. Komunikace je naprosto perfektní – na emaily a zprávy odpovídají obratem a vždy obsáhle, je vidět, že nad vším pečlivě přemýšlí. I když mají mnoho klientů, vždy mám pocit, že jsem jejich nejdůležitější zákazník, a toho si opravdu vážím.Trustindex ověřuje, že původní zdroj recenze je Google.Jan Mejsnar19 Červenec 2024Po roční spolupráci s panem Holubíkem můžu hodnotit jen kladně. Na požadavky reaguje obratem, je proaktivní, přichází s nápady, někam se to posouvá. Je s ním skvělá domluva, čísla se zvedají, KPI se dodržují. Doporučuji.Trustindex ověřuje, že původní zdroj recenze je Google.Martina Kozloková6 Červen 2024Perfektní komunikace, profesionální přístup a spolupráce, která nám přinesla výsledky. Může to znít jako klišé, ale skutečně díky Grou.cz na slovenském a maďarském trhu rosteme. A co cením obzvlášť, je vlastní iniciativa ze strany Grou.cz.Trustindex ověřuje, že původní zdroj recenze je Google.Jirka Vojtech31 Květen 2024S panem Holubíkem (Grou.cz) se spolupracuje výborně. Zasmluvněná dlouhodobá pomoc s PPC kampaněmi na Seznamu i Google + Facebook, pravidelné reportování, poradenství a prozákaznický přístup jako takový splňuje mé očekávání.Trustindex ověřuje, že původní zdroj recenze je Google.Vendula Šmídová24 Říjen 2022Příjemná spolupráce. Při konzultaci marketingu jsem obdržela spoustu cenných rad a určitě využiji marketingové služby i v budoucnu :-)Trustindex ověřuje, že původní zdroj recenze je Google.Monika Kr20 Říjen 2022P. Holubík si pro své klienty vždy najde čas a má velmi dobré nápady. Svou práci považuje i jako svůj koníček a je dělaná důkladně. Z výsledků je člověk velmi nadšený. 👍👍👍Trustindex ověřuje, že původní zdroj recenze je Google.David Kohout14 Říjen 2022Spolupráci s panem Holubíkem mohu jedině doporučit. Dostal jsem mnoho tipů na to, jak vyniknout v online prostředí. Je to člověk, který ví co dělá. :-)Trustindex ověřuje, že původní zdroj recenze je Google.Ondřej Schmidt12 Říjen 2022S panem Holubíkem spolupracuji už skoro rok a vše šlape jako hodinky. Pan Holubík je ochotný, pohotový a profesionál ve svém oboru. Mohu vřele doporučit! :)
Klienti
Často kladené otázky
Reklamy stačí založit a pak už není třeba nic dělat, nebo né?
To je bohužel častý omyl. Založením kampaní vše teprve začíná.
Je potřeba neustálá optimalizace a to úměrně k rozpočtu a velikosti ppc projektu.
Je taky důležité neustále zkoušet nové věci jako - strategie, změny rozpočtů, kreativ, testování produktů, feedů a mnoho ale opravdu mnoho dalšího.
Je to jako říct, že když chci nabrat svaly, koupím si jedny činky a budu furt cvičit stejně. Noo... to asi ne... Taky to tak není, je třeba měnit techniky, váhy a intenzitu. U PPC je stejné.
Jaká je cena správy PPC?
Nedá se říct přesná cena. Hodně záleží na strategii ppc kampaně, rozložení a velikost budgetu.
Takové všeobecně pravidlo je, že minimum pro funkční ppc kampaně je 9000Kč měsíčně.
Jsou ale výjimky, proto je vždy lepší každý případ individuálně probrat na společné schůzce.
Můžete například využít bezplatnou 15minutovou konzultaci.
Musím se i já nějak zapojit?
Vaše spolupráce je určitě potřeba minimálně při začátku spolupráce. Bude potřeba například: Dodání grafických podkladů, Zpřístupnění Ads platforem, Společná produktová schůzka (kde si řekneme věci jako konkurenční výhody, varianty produktů a mnoho dalších), ...
Není to samozřejmě nutné, ale určitě je to přidaná hodnota pokud budete mít zájem se podílet i na samotním procesu. (spolutvorba textů, grafiky, forma komunikace, vaše nápady postřehy a mnoho dalšího)
Jak rychle můžeme začít s PPC?
Je to individuální, záleží na mnoha faktorech jako jsou třeba: velikost projektu, období (před vánoci, valentýnem,..), Počet platforem inzerce,...
Standardně jsme ale schopni do týdne od odsouhlasení nabídky začít inzerovat.
Je nutné být ze severních čech? Nebo se můžeme scházet online?
Nutné to rozhodně není.
Jsme sice Marketingová agentura ze severu Čech a určitě je někdy dobré se sejít osobně nad šálkem horké kávy a vše probrat. Rozhodně to ale neznamená že to bez toho nejde. Spousta našich klientů jsou z daleka a setkáváme se běžně online.
Pokud jste náš klient jsme furt na příjmu a není tak nutné kvůli každé maličkosti vyvolávat osobní schůzku. Určitě se ale přizpůsobíme tomu jak to vyhovuje vám.